17 de augusto
De Wikipedia, le encyclopedia libere
|17 de augusto|
|instantia de: determinator for date of periodic occurrence|
|parte de: Augusto
|precedite per: 16 de augusto , succedite per: 18 de augusto|
|Commons: 17 August|
Eventos[modificar | modificar fonte]
- 1807 - Le Clermont, le prime steamer (nave a vapor) de Robert Fulton, sorti del citate de New York pro Albany in le stato de New York per le Fluvio Hudson, inaugurante le prime servicio per steamer in le mundo.
- 1862 - Guerras Indian: Le revolta de amerindios Lakota (Sioux) comencia in Minnesota con attaccos contra colonos al costas del Fluvio Minnesota. Le armea federal del Statos Unite vince contra illes in sex septimanas.
- 1863 - Guerra Civil American: In Charleston, Sud Carolina, Le armea del Union bombarda Confederatos in Forte Sumter. Le bombardmento non termina usque le 31 decembre, 1863.
- 1877 - Arizona blacksmith F.P. Cahill is fatally wounded by Billy the Kid. Cahill will die the next day, becoming the first person killed by the 'Kid.
- 1915 - Jewish American Leo Frank is lynched for the alleged murder of a 13-year-old girl in Atlanta, Georgia.
- 1943 - World War II: The US 7th Army under General George S. Patton arrive in Messina followed several hours later by the British 8th Army under Field Marshal Bernard L. Montgomery, thus completing the Allied conquest of Sicily.
- 1945 - Indonesia proclaims itself independent from the Netherlands.
- 1960 - Gabon gana independentia ab France.
- 1962 - East German border guards kill 18-year-old Peter Fechter as he attempts to cross the Berlin Wall into West Berlin.
- 1969 - Category 5 Hurricane Camille hits the Mississippi coast killing 248 people and causing US$1.5 billion in damage (1969 dollars).
- 1970 - Venera program: Venera 7 is launched. It will later becomes the first spacecraft to successfully transmit data from another planet.
- 1978 - Double Eagle II becomes first balloon to cross the Atlantic Ocean when it lands in Miserey near Paris, 137 hours after leaving Preque Isle, Maine.
- 1988 - Pakistani President Mohammad Zia ul-Haq and US Ambassador Arnold Raphel are killed in a plane crash.
- 1998 - Monica Lewinsky scandal: US President Bill Clinton admits in taped testimony that he had an "improper physical relationship" with White House intern Monica Lewinsky. On the same day he admits before the nation that he "misled people" about his relationship.
- 1999 - un seismo in Turchia con un classification Richter de 7.4 occide 17000 e feri 44000 alteres.
- 2002 - In Santa Rosa, California, the Charles M. Schulz Museum opens to the public.
Births[modificar | modificar fonte]
- 1601 - Pierre de Fermat, mathematico (+ 1665)
- 1629 - John III of Poland (+ 1696)
- 1786 - Davy Crockett, frontiersman, soldier (+ 1836)
- 1882 - Samuel Goldwyn, Hollywood producer (+ 1974)
- 1887 - Marcus Garvey, American black leader (+ 1940)
- 1887 - Emperor Karl of Austria (+ 1922)
- 1893 - Mae West, actress, playwright (+ 1980)
- 1911 - Mikhail Botvinnik, world chess champion
- 1920 - Maureen O'Hara, actress
- 1929 - Jiang Zemin, President of China
- 1929 - Francis Gary Powers, U-2 pilot (+ 1977)
- 1930 - Glenn Corbett, actor (+ 1933)
- 1932 - V. S. Naipaul, scriptor
- 1943 - Robert De Niro, actor
- 1958 - Belinda Carlisle, singer, guitarist
- 1959 - David Koresh, cult leader (+ 1993)
- 1960 - Sean Penn, actor, director
- 1969 - Donnie Wahlberg, actor, singer
- 1974 - Asad Makarevic, software engineer, chef, auto mechanic, epicurean
Deaths[modificar | modificar fonte]
- 1676 - Hans Jakob Christoph von Grimmelshausen, novelist
- 1973 - Jean Barraqué, composer
- 1979 - Vivian Vance, actress
- 1983 - Ira Gershwin, lyricist
- 1987 - Rudolf Hess, former member of Adolf Hitler's inner circle
- 1988 - Mohammad Zia ul-Haq, president of Pakistan
- 1990 - Pearl Bailey, singer