Usator:Jondel/camera

De Wikipedia, le encyclopedia libere

Un camera photografia o camera de photos es un deviispositivo utilisate pro obtener photografias. Su nomine deriva del latín camera obscura (cámara oscura), un mecanismo antiguo para proyectar imágenes en el que una habitation entera hacía las mismas funciones que una cámara fotográfica actual por dentro, con la diferencia de que en aquella época no habeva possibilitate de guardar le image a menos que ésta se trazara manualmente. Le camaras actuales pote esser sensibles al espectro visual o a alteras portiones del espectro electromagnético.

Description[modificar | modificar fonte]

Le cameras photograficas consiste in un camera cerrada, con un apertura in uno del extremos pro que pote entrar le lumine, e in un superficie de grabación o de visualización para capturar la luz en el otro extremo. El diámetro de esta apertura suele controlarse con un diafragma, aunque algunas cámaras tienen una apertura de tamaño fijo.

Un camera photografica o camera de fotos es un dispositivo utilisate ut obtener photografias. Su nomine derriva del latin camera obscura , un mechanismo antiqua pro projectar imagenes in le que un habitation intera usque le mesme functiones que un camera photografica actual per dentro, con le differentia de que in iste ephoca noh habevea possibilitate de guardar le imagen a minos que ista se trazara manualmente. Le cameras actuales pote ser sensibles al spectra visual o ad alteras portiones del spectra electromagnetico.

Descriptión[modificar | modificar fonte]

Le cameras photograficas consiste in una camera cerrada, con una apertura in uno del extremos ut que pote entrar le luz,ey in una superficie de grabación o de visualización para capturar la luz n el otro extremo. El diámetro de esta apertura suele controlar se con un diafragma, mais alcunos cameras tene un apertura de dimension fixate.