Usator:Jondel/IglesiaIndependientePhilippinas

De Wikipedia, le encyclopedia libere

La Iglesia Filipina Independente (Philippine Independent Church) también conocida como Iglesia Aglipayan o simplemente Aglipayan, es una Iglesia católica de naturaleza autóctona, es decir, nacional y no regida por extranjeros. Fue fundada en 1902 bajo la guia del sacerdote, abogado y guerrillero filipino Gregorio Aglipay y Labayán como una iglesia católica nacional para las Filipinas.

interlingua[modificar | modificar fonte]

Le Ecclesia Philippinas Independente (Philippine Independent Church) etiam cognoscite como Ecclesia Aglipayan o simplemente Aglipayan, es un Ecclesia catholica de naturalistic autoctona, es decir, national et non derigete ab extranieros. Esseva fundate in 1902 sub le guida del sacerdote, advocate et guerrillero philippino Gregorio Aglipay como un ecclesia catholica national pro le Philippinas.



La iglesia nació junto con la independencia de la nación del Imperio Español y se gestó precisamente debido a los inconvenientes eclesiásticos que causó el que la iglesia católica oficial (la Iglesia Católica Romana) estuviese enteramente dominada por elementos españoles. Gregorio Aglipay había sido excomulgado por el Vaticano en 1899, debido a su compromiso militante con la independencia de su país. La Iglesia Filipina Independente fundada por él rechazó la autoridad del Papa romano y las doctrinas romanistas, por ello surgieron corrientes dentro de la iglesia que hasta rechazaron la doctrina sobre la Trinidad, pero en 1947 la iglesia se declaró oficialmente Trinitaria.

Interlingua[modificar | modificar fonte]

Le ecclesia nascive juncto le independentia del natión del Imperio Hispanico et se gestava precisamente debite al inconvenientes ecclesiastico que causava le que le ecclesia catholica official (le Eccesia Catholica Romana) esseverea omnis dominate de elementos Hispanico. Gregorio Aglipay habeva essite excommunicate per le Vaticano in 1899, debite a su compromiso militante cum le independentia de su país. Le Ecclesia Philippinas Independente fundate per le rejectava la authoritate del Papa romano et le doctrinas romanista.


La Iglesia Filipina Independente cuenta hoy con aproximadamente 2 millones de creyentes que se encuentran no solo en las Filipinas, sino que también en ramas de esta iglesia presentes en los Estados Unidos y Canadá. La Iglesia Filipina Independiente es miembro en pleno derecho de la Comunión Anglicana y de la Unión de Utrech de Iglesias Católicas Antiguas, mantiene en consecuencia relaciones de fraternidad con todas las iglesias integrantes de esas organizaciones.


Interlingua[modificar | modificar fonte]

Se estima hodie circa 2 millones de credentes que se non solo in le Philippinas, sino que etiam in ramas de ista ecclesia existe in les States Unide et Canadá. Le Ecclesia Philipina Independente es membro in pleno dirige del Communion Anglicana et del Union de Utrech de Ecclesias Catholica Antiqua, mantene in relationes de fraternitate cum totes le ecclesias integrante de ista organizationes.

Obispos Máximos[modificar | modificar fonte]

Enlaces externos[modificar | modificar fonte]


Categoría:Filipinas Categoría:Catolicismo