Partito Libertari (Espania)

De Wikipedia, le encyclopedia libere
Partito Libertari
instantia de: partito politic[*]


data de creation: 2 julio 2009
sito web official: https://p-lib.es
Commons: Partido Libertario

Le Partito Libertari o P-LIB (olim Partito del Libertate Individual) es un partito politic espaniol de ideologia libertari establite in 2009 e hodie presidite per Juan Pina.[1]

Le statutos del partito allega como su principal influentias le liberalismo classic, le rationalismo e le objectivismo de Ayn Rand. Anque, su programma include multe ideas characteristic del Schola Austriac de Economia e le anarchocapitalismo, como le laissez faire o le principio de non-intervention.

Resultatos electoral[modificar | modificar fonte]

Le P-LIB concurreva pro le prime vice in un election in le electiones general de 2011 in le circumscriptiones de Madrid e Zaragoza, obtenente circa 7.000 votos in le Senato e 2.076 votos in le Congresso del Deputatos.

Tres annos plus tarde, le partito retornava a participar in le electiones al Parlamento Europee de 2014, obtenente 9.644 votos (0,06%) in le circumscription unic que contineva tote Espania.

In le electiones municipal e autonomic de 2015, le P-LIB presentava su candidatura in plure municipios e autonomias sin obtener representation municipal o parlamentari.

In le electiones general de 2015, le partito se presentava per le circumscriptiones de Alicante, Cádiz, Madrid, Málaga e Sevilla. Con 2.833 votos pro le Congresso, illo non obteneva representation.

Referentias[modificar | modificar fonte]

  1. "Comité Ejecutivo Federal (CEF)". Partido Libertario. Consultate le 15 de februario 2016.