Pan (magazin)

De Wikipedia, le encyclopedia libere

Pan (subtitulate "A magazine about boy-love") ha essite un magazin in anglese de diffusion international destinate al publico pedophile homosexual,[1][2] publicate officialmente in le Paises Basse inter 1979 e 1985 per le association Spartacus e editate per John D. Stamford e Frank Torey. Illo includeva novas, articulos, photographias de pueros (sin nudes) e altere contenos de interesse pro le boylovers. Frits Bernard e Edward Brongersma ha collaborate in illo con regularitate.

Se ha comenciate a publicar con le nomine Pan: A magazine about boy-love in junio de 1979. A partir del numero 13 (octubre de 1982), el titulo ha cambiate officialmente a Paedo Alert News (P.A.N.), depost un minacia legal del editorial PAN Books, de London, que considerava que il nomine del magazin infringiva le derectos del nomine commercial de PAN Books.

Benque in principio le intention de su editores era publicar cinque nomeros per anno, su periodicitate ha essite finalmente bastante irregular. Le ultime edition del magazin correspone al numero 21 (decembre 1985).

Referentias[modificar | modificar fonte]

  1. "The Aftermath of the Great Kiddy-Porn Panic of '77". IPCE. (in anglese)
  2. Califia, Pat. Public sex: The culture of radical sex. Berkeley: Cleis Press, 1994. (in anglese)

Vide etiam[modificar | modificar fonte]

Ligamines externe[modificar | modificar fonte]