Discussion:Papa Gregorio XIII
Adder topicoApparentia
Ultime commento: 14 annos retro per Starlight in topico Nomines in latino o in interlingua?
Nomines in latino o in interlingua?
[modificar fonte]In latino, como papa Ioannes Paulus II o in interlingua, proque on usualmente traduce le nomines de papas e monarchas, si isto es possibile? --Starlight 12:22, 19 julio 2011 (UTC)