Saltar al contento

Discussion:Papa Gregorio XIII

Le contento del pagina non es supportate in altere linguas.
Adder topico
De Wikipedia, le encyclopedia libere
Ultime commento: 14 annos retro per Starlight in topico Nomines in latino o in interlingua?

Nomines in latino o in interlingua?

[modificar fonte]

In latino, como papa Ioannes Paulus II o in interlingua, proque on usualmente traduce le nomines de papas e monarchas, si isto es possibile? --Starlight 12:22, 19 julio 2011 (UTC)Responder