Association Pedophile Danese

De Wikipedia, le encyclopedia libere
Association Pedophile Danese
instantia de: organisation[*]


data de creation: 1985
sito web official: http://danpedo.sexualpolitik.se/

Le Association Pedophilic Danese (sovente abbreviate in anglese como DPA),[1] esseva un association danese del activismo pedophilic, fundate in 1985. In 2004 illo decideva dissolver se ante le forte pression politic e mediatic que confrontava. Un gruppo scindite de membros, le DPA Gruppo 04, se opponeva a su dissolution e reaperiva su sito web, active usque al presente.

Historia[modificar | modificar fonte]

Le Association Pedophilic Danese nasceva in 1985 con le scopo principal de "informar le societate [...] re le pedophilia, le sexualitate infantil e le relationes romantic e sexual inter infantes e adultos", assi como fomentar le debatto super le pedophilia e "mitigar le prejudicios del societate" super le interactiones adulto-infante. [2] Illo esseva aperte a "pedophilos, sympathisantes e altere personas interessate in le aspectos social, psychologic, politic e legal re le pedophilia e le sexualitate infantil". Su activitates includeva appoio mutual e assistentia social a pedophilos.

Illo celebrava circa 10 reuniones annual, alcunes solmente pro socios e alteres aperte al publico in general.[3] Le numero de membros esseva 80 in 1996[4] e de 100 in 2004.[5]

In 2004, le DPA decideva dissolver se e clauder su sito web durante un investigation super le activitates del association, initiate per le Procura General de Danmark, e ante le forte attaccos de alcun jornalistas. Un gruppo scindite de membros, con le nomine DPA Gruppo 04 e se opponeva al dissolution, decideva reaperir le sito web del association.[6] In un communicato publicate in le mesme sito, DPA Gruppo 04 explicava que su membros se negava "a esser dominate per le pression injuste de jornalistas antidemocratic, politicos e gruppos non minus fanatic de Danmark e del estraniero" e expressava su voluntate de "poter utilisar le libertate constitutional de expression que corresponde a totte le citatanos (...) e travaliar politicamente con iste fin", affirmante que le dissolution del association e de su sito web era equivalente a ceder al terrorismo. In su communicato, le gruppo accusava alcun gruppos de haber utilisate o menaciate utilisar medios illegal contra DPA, como le association Stop Pædofili Nu, que menaciava robar e publicar le lista de membros del organisation.[7] In decembre 2005, DPA era exonerate per le le Committee Investigative del Ministerio de Justitia del Governo Danese.[8]

Scopos[modificar | modificar fonte]

In su sito web, unde illo diffundeva su ideario, le DPA explicava su scopos e politicas como seque:[9]

  • Informar le societate, mitigante le prejudicios, super le pedophilia, le sexualitate infantil e le relationes romantic e sexual inter infantes e adultos.
  • Esser un puncto de contacto social e appoio mutual pro personas con problemas sentimental, sexual, legal o social in relation con le pedophilia.
  • Promover le debatto e le intercambio de opiniones super le rolos, le identitate e le stylo de vita del pedophilos.
  • Disveloppar le senso del responsabilitate del pedophilos versos le infantes.
  • Le association anque pote, in caso necessari, occupar se de altere scopos de natura politicosexual in relation con le infantia.
  • Le association non pote organisar activitates illegal de nulle typo ni esser intermediario pro tal activitates.

Referentias[modificar | modificar fonte]

  1. Sex offenders without Borders (in anglese) 2009, p. 8. Save the Children.
  2. Santiago, Pablo. Alicia en el lado oscuro. Madrid: Imagine, 2004, pp. 388-399. (in espaniol)
  3. Che cos'è la Danish Pedophile Association? Archived 2011-01-26 at the Wayback Machine. DPA. (in italiano)
  4. Seneca, Karen. "Little girls turn me on". Ekstra Bladet, 23-6-1996, p. 13. (in anglese)
  5. Flanagan, Russ. "'I'm tired of being forced into the shadows by society'". The Express-Times, 22-2-2004. (in anglese)
  6. Sex offenders without Borders (in anglese), 2009, p. 8. Save the Children.
  7. PRESSEMEDDELELSE: Pædofilgruppens hjemmeside genopstår - foreningen er fortsat lukket Archived 2012-10-16 at the Wayback Machine (in anglese e danese). DPA.
  8. Resumé af Rigsadvokatens redegørelse om muligheden for at søge Pædofilgruppen og DPA-Gruppe 04 opløst ved dom i henhold til grundlovens § 78 Archived 2013-09-26 at the Wayback Machine, RA-2004-609-0028 (in danese), 2005. DPA.
  9. What is Danish Pedophile Association? Archived 2013-10-14 at the Wayback Machine. DPA. (in anglese)

Vide etiam[modificar | modificar fonte]