Theoria de chordas
Le theoria de chordas (in anglese String theory) es un theoria ubi le theorias de physica del quanto e le relativitate general es conjugate. Mais, illo describe non solo gravitate sed etiam describe altere interactiones fundamental del quantos; per iste causa, illo es frequentemente appellate theoria de toto.
Le theoria de chordas es establite sed non explica clarmente (anno 2006) multe questiones general explanate que non ha potite esser ni experimentate ni provate. Nonobstante, un multitude de physicos anhela studiar iste theoria e probar lo. Le theoria de chordas e le theoria de superchordas non es experimentate ni confirmate, sed multe physicos crede in lor rationes theoretic.
Ligamines externe [modificar]
- Schwarz, Patricia (1998). The Official String Theory Web Site. Recuperate le December 16 2005.
- WGBH Educational Foundation (2003). The Elegant Universe. PBS Online, NOVA. Recuperate le December 16 2005. – A Three-Hour Miniseries with Brian Greene by NOVA (original PBS Broadcast Dates: October 28, 8-10 p.m. and November 4, 8-9 p.m., 2003). Various images, texts, videos and animations explaining string theory.
- Troost, Jan (2008). Beyond String Theory. Ecole Normale Superieure, Theoretical Physics (LPTENS). Recuperate le December 16 2008. – A popular text by a string physicist, working for the French CNRS.
- Pierre, John M. (1999). Superstrings! String Theory Home Page. Recuperate le December 16 2005. – Online tutorial.
- Frost, Clay (1999). The Symphony of Everything. Recuperate le December 16 2005. – A short interactive introduction to string theory based on Michio Kaku's "Beyond Einstein" (Microsoft Encarta Encyclopedia article).
- Motl, Luboš (2004). Luboš Motl's reference frame. Blogger. Recuperate le December 16 2005. – A blog supporting string theory.
- Motl, Luboš; Screiber, Urs. SCI.physics. STRINGS newsgroup. Harvard High Energy Theory Group. Recuperate le December 16 2005. – A moderated newsgroup for discussion of string theory (a theory of quantum gravity and unification of forces) and related fields of high-energy physics.
- Schwarz, John H. (2000). Introduction to Superstring Theory. arXiv.org e-Print archive. Recuperate le December 22 2005. – Four lectures, presented at the NATO Advanced Study Institute on Techniques and Concepts of High Energy Physics, St. Croix, Virgin Islands, in June 2000, and addressed to an audience of graduate students in experimental high energy physics, survey basic concepts in string theory.
- Witten, Edward (1998). Duality, Spacetime and Quantum Mechanics. Kavli Institute for Theoretical Physics. Recuperate le December 16 2005. – Slides and audio from an Ed Witten lecture where he introduces string theory and discusses its challenges.
- Kibble, Tom (2004). Cosmic strings reborn?. arXiv.org e-Print archive. Recuperate le December 16 2005. – Invited Lecture at COSLAB 2004, held at Ambleside, Cumbria, United Kingdom, from 10 to 17 September 2004.
- Marolf, Don (2004). Resource Letter NSST-1: The Nature and Status of String Theory. arXiv.org e-Print archive. Recuperate le December 16 2005. – A guide to the string theory literature.
- Ajay, Shakeeb, Wieland et al. (2004). The nth dimension. Recuperate le December 16 2005. – A comprehensive compilation of materials concerning string theory. Created by an international team of students.
- Woit, Peter (2002). Is string theory even wrong?. American Scientist. Recuperate le December 16 2005. – A criticism of string theory.
- Woit, Peter (2004). Not Even Wrong. Columbia University Mathematics Department. Recuperate le December 16 2005. – A blog critical of string theory.